Hello Ghana !

Ghana, here I come !

Op 26/02/2012 breekt de grote dag aan want dan vertrekken Heidi en ik op buitenlandse stage naar Ghana. We zullen in Savelugu in een lokaal ziekenhuis (BRUHAM clinic) werken als verpleegkundigen.

Tijdens ons verblijf wonen we bij een gezin dat 10 familieleden telt. de leeftijd varieert van 2 tot 74 jaar, spannend !

Via deze blog kunnen jullie mijn belevenissen op de voet volgen. Veel leesplezier en wees niet bang om een reactie te plaatsen.

Vele groetjes, Karen !!

10 gedachten over “Hello Ghana !

  1. liefje,
    De dag dat ik afscheid van jou ga moeten nemen is er bijna.
    2 maanden en een half ga ik dagen lang aftellen,
    naar de moment dak je terug ga zien!
    De dagen nu dak je nog ga zien, wil ik geen seconden zonder jou zijn.
    Ik ga je zo enorm hard missen!

    xXx jou slakje xXx

  2. Hey girls,
    Super leuk dat jullie een blog gaan bijhouden !
    Zo kunnen we jullie leven in Ghana toch een beetje volgen ! 🙂
    Ik zie jullie ongetwijfeld nog voor jullie vertrek maar ik wil jullie via deze weg toch ook ONGELOFELIJK VEEL SUCCES WENSEN !

    Dit wordt een onvergetelijke ervaring !
    Geniet ervan

    Ik kijk stiekem ook al een beetje uit naar jullie terugkomst 😉

    Marlies ! X

  3. Hup hup hup, de buitenlandse stagiaires aan de top!!!
    Dit wordt een periode om nooit te vergeten nicht. Je komt rijker en open-minded terug. Nog meer als dat je nu bent.
    Iedereen zal je missen, maar door deze blog zal ik alles kunnen volgen. Verwacht je maar aan een resem reacties van mij. 🙂

    Dikke kus,
    Anne

  4. Net al een dagje achter de rug zonder jou, dagje zee deed me wel goed =)
    nog vragend of je veilig bent aangekomen.
    Hopelijk vind je er snel je draai, maar da zal wel é 🙂
    geniet er maar van! x

  5. Ik heb intussen vernomen dat alles loopt zoals het hoort.
    Facebooken en bloggen is voor mij nieuw en ik hoop dat deze reactie ghana bereikt.
    Natuurlijk gaan we u missen en tot binnenkort op skype.
    Profiteer ervan en maak er vooral een onspannende ervaring van.
    Wij zorgen wel voor wat u dierbaar is hier in Belgie (ge weet wel)
    Groetjes Papa

Plaats een reactie